Forside



SIKKER KOMMUNIKATION


DIGITAL UNDERSKRIFT


BASERET PÅ NEM ID

SafeCloud er digital post og meget mere

SafeCloud er en digital postkasse som du kender det fra f.eks. e-Boks i Danmark og Kivra i Sverige. Med SafeCloud kan du sende beskeder, filer og anden data sikkert til dine kunder, klienter og patienter uanset om det er private eller virksomheder. Dine kunder kan selvfølgelig også svare, og sende filer sikkert tilbage til dig.


SafeCloud er også en løsning til digital underkskrift med NemID.

Giv dine kunder mulighed for at underskrive kontrakter, tilbud osv. digitalt med NemID. Ikke mere bøvl med at printe, skrive, scanne og sende retur på en besværlig måde. Uanset om din kunde bruger sin PC eller sin telefon, kan han/hun underskrive dokumenter med sit NemID.


SafeCloud er en samlet platform, hvor du får flere ting i en og samme løsning. Jo færre systemer jo bedre, plejer at være ønsket hos mange virksomheder. Hos SafeCloud samler vi flere forskellige funktioner i samme platform. Og vi arbejder hele tiden på at du kan løse flere opgaver via SafeCloud, så hold øje med vores hjemmeside for at se mere om nye funktioner osv.

Send sikkert med SafeCloud

 

At kunne kommunikere sikkert og fortroligt med sine kunder, er blevet en helt essentiel del af hverdagen for danske virksomheder. Især efter indførslen af GDPR er det mere nødvendigt end nogensinde, at have styr på sin datasikkerhed. Og det er her SafeCloud kan hjælpe.

SafeCloud er en løsning der kan bruges af både helt små virksomheder med få ansatte og Enterprise virksomheder med mange tusind ansatte og hundredetusind kunder eller flere. Uanset om du bare vil logge på vores portal og sende 10-20 beskeder om måneden, eller om du vil integrere dit system direkte til SafeCloud og sende 100.000 beskeder hver uge, så er SafeCloud løsningen for dig.

 

Du kan bruge SafeCloud til at sende f.eks.:

 

  • Personfølsomme oplysninger
  • Juridiske dokumenter
  • Patientoplysninger
  • Kontrakter

 

Uanset hvad du sender og hvor meget du sender, så er dine informationer sikre. Du sender til modtagerens CPR nummer, og modtageren bruger NemID til at logge ind.

Tilmeld dig vores næste webinar. Introduktion til SafeCloud - og digital underskrift

Styr på økonomien

 

SafeCloud er typisk 30-50% billigere end tilsvarende løsninger på markedet. Vi har fjernet alle fordyrende mellemled, og du får et fast abonnement, så du ved hvad du skal betale.

 

Prisen for en SafeCloud licens afhænger af hvor stor din virksomhed er, og hvor mange modtagere du har behov for at sende til. Det er ligesom du kender det fra dit mobilabonnement. Du sammensætter selv den pakke du har behov for, og så bruger du bare løs.

 

Med SafeCloud kender du dine omkostninger og din licens er tilpasset til dig og din virksomhed.

 

Vores mission er, at kunne tilbyde en løsning som ALLE virksomheder har råd til. Så kontakt endelig vores salgsafdeling, hvis du har brug for at kunne sende dokumenter eller beskeder sikkert til dine kunder/patienter/klienter.


OBS  Når du køber en SafeCloud licens er digital underskrift med i prisen. Så du skal altså ikke købe flere forskellige licenser. Det er en samlet pris for hele pakken.

Mobilen i centrum - SafeCloud Mobile App'en til iPhone og Android

 

I en mobil og konstant forbundet verden, er det vigtigt at kunne tilgå sine væsentlige data fra sine mobile enheder. Hos SafeCloud har vi en "Mobile first" strategi, og det betyder, at alle funktioner i SafeCloud kan bruges uanset om du bruger en browser fra en PC eller en mobiltelefon eller tablet.


Hvis du modtager lånet fra banken mens du sidder i toget, så skal du selvfølgelig også kunne underskrive med det samme, og ikke vente med det til du kommer hjem. Og hvad med situationen hvor du står i lufthavnen og har glemt rejseforsikringen. Her er det smart at kunne underskrive på sin telefon, så forsikringen træder i kraft med det samme.

 

SafeCloud mobile virker både på iOS og Android styresystemerne, men har du ikke lyst til at downloade app'en, så kan du selvfølgelig også bruge mobilens browser i stedet for.


Hent SafeCloud mobile i din relevante app store her:

Overhold GDPR - Med NemID er sikkerheden i top, og du kommer ikke til at sende forkert

 

SafeCloud er baseret på NemID. Dette giver en større sikkerhed end f.eks. sikker mail systemer, hvor man anvender brugerens mailadresse til at identificere modtageren. Alle danskere kender NemID og alle er vant til at bruge det i hverdagen.


Fordi vi bruger NemID, behøver du ikke oprette en bruger, når du skal sende noget til vedkommende. Du sender bare en besked i SafeCloud til modtagerens CPR- eller CVR-nummer, og beskeden vil så ligge i modtagerens SafeCloud, indtil vedkommende logger ind med sit NemID og henter beskeden. Du kan selvfølgelig se en statsus i SafecCloud når beskeden er afleveret, og du kan være sikker på, at det kun er den rette modtager, der kan se beskeden.

 

Det er vigigt, at data er ordentligt beskyttet. Både når de ligger i et system, men også når de sendes frem og tilbage mellem folk eller virksomheder. Med SafeCloud er du sikker på, at du overholder GDPR, og det er samtidig båd nemt og sikkert for både afsender og modtager at anvende systemet.


 

Udvalgte SafeCloud kunder

Kom igang med SafeCloud - nemt og hurtigt

 

1

 

Bliv oprettet som kunde.

 

2

 

Log ind på SafeCloud portalen.

 

3

 

Begynd at sende sikre beskeder.

Det tager ikke mere end 5 minutter at blive oprettet som kunde og begynde at sende de første beskeder. Og når du først er oprettet kan du selv give kollegaerne adgang, oprette de postkasser I har brug for, og designe dine beskeder, så de passer til jeres virksomhed og ønsker.

 

Hvis du lige vil prøve systemet af, kan du starte med at betale på månedsbasis, så kan du selv se hvor nemt det er at komme igang, og hvis du ikke synes at SafeCloud lever op til dine forventninger, så opsiger du bare dit abonnement igen.

SafeCloud ApS
CVR: 39256681

Vandtårnsvej 62 A

2860 Søborg

Vores Mission

At give alle virksomheder i Norden adgang til en moderne sikker kommunikationsplatform, der bringer dem tættere på deres kunder, som samler kommunikation på ét sted, og som er til at betale.

 

 

+45 50 249 249

Vi støtter

Vi støtter stolt 4Ocean og deres mission.

Læs mere her...

SafeCloud ©

Copyright 2018 All Rights Reserved.